Course Expectations


   


What is right is not always popular
and what is popular is not always right.


Albert Einstein 

Teacher’s Name:       מרים בינימנה מסרי (Mrs. Marie)                   
E-mailmyteachermiriam@gmail.com                                                     
Class Website:          english10yehud.blogspot.com         
Office Hours: By appointment              


Vocabulary 
Bands I            3, 4, 5 points
Bands II              4, 5  points
Bands III                5 points





EXPECTATIONS OF ENGLISH STUDENT


The student is responsible for his or her work, materials, conduct and behavior. I expect you to communicate to me your needs which includes questions, suggestions/ideas and concerns. I expect you to be considerate and respectful of yourself, others, enviornment and aim for maturity. This class will be challenging and demands that you stay on top of your work and assignments. Do not fall behind. Come to every class. Communicate your needs.

  • If you are over 15 late you will not be admitted into the classroom  and will be expected to work independently.
  • No leaving before the bell
  • No cellphones
  • No Eating 
  • No Bathroom
  • Cheating - code 5

Expect a Grade Reduction for the following

lateness
absence
uniform
cheating
interruptions
violence 
late work

 Moed aleph compulsory/required unless proof of illness. 


Schedule  / לוח השבוע    


Two hours literature
One hour writing/unseen
One hour grammar/song/vocabulary
One hour creative writing/ academic writing / drama 

*Integrated into classroom schedule as mandated by the teacher


Grade

10% behavior 
30% tests
30% project
20% quizzes
10% Participation



מבחנים 
לוח מבחנים מתפרסם בתחילת מחצית מביא לידיעת התלמידים תאריכי מבחנים כפי שנקבעו ע"י הנהלת ביה"ס.
*          כל  המבחנים ייערכו במועד שנקבע.
*           במידה ועולה צורך לשנות תאריך. המחנך יפעל מול ההנהלה של ביה"ס ובידה בלבד  הסמכות לשנות מועד מבחן. אישור או דחיית הבקשה יובאו לידיעת התלמידים ע"י המחנך.
*         החומר למבחן יימסר לתלמידים עד שבוע לפני המבחן.
*           התלמיד זכאי לקבל את טופסי המבחן מוקלדים בצורה קריאה .
*           המורה יבדוק את המבחן ויחזיר אותו לתלמידים בצורה מתוקנת עד שלושה שבועות ממועד קיום הבחינה.

*           תלמידים שלהם זכאות להתאמת דרכי היבחנות חייבים להיבחן עפ"י ההתאמה שניתנה להם.
*           לא עשה כן התלמיד מבחירתו לא יהיה זכאי למבחן עפ"י ההתאמה במבחנים הבאים (כולל מתכונת ובגרות).

טוהר בחינות 
 טוהר בחינות הינו ביטוי לכבוד ואחריות.
חריגה בטוהר בחינות היא: העזרות בחברים בכתב או בע"פ בזמן בחינה. (יודגש כי החריגה היא גם למקבל החומר וגם מוסר החומר). המצאות חומר אסור לשימוש בידי התלמיד בין אם השתמש בו בין אם לא דוגמת פתקים , מחברת לימוד, שימוש בנייד  וכד'.
  
תלמיד שחרג מטוהר בחינות :
-                                            מבחנו יפסל.
-                                            ציונו יהיה קוד 05.
-                                           לא יהיה רשאי להבחן במועד השלמה.
-                                            ציון ההתנהגות יפגע.

בחנים
 הבחנים נועדו לאפשר למורה לבדוק את ידע התלמיד בנקודת זמן מסוימת. זכות המורה לבצע בוחן בין אם הודיע עליו ובין אם לאו.
הבוחן יכלול חומר לימודי של עד שלושה שעורים אחרונים.
 מורה ימסור תוצאות הבוחן תוך שבועיים.
ערעור על ציון 
 זכותו של התלמיד לערער על הציון שניתן לו בבחינה .
התלמיד המערער יפנה למורה המלמד ויבקש לבדוק את מבחנו בשנית. נבדק המבחן והתלמיד מבקש להמשיך לערער,  עליו לפנות למזכירות הפדגוגית ולערער באמצעות טופס ערעור טופס ערעור תוך הצגת נימוקים בכתב.
המזכירות הפדגוגית תעביר המבחן לבדיקה חוזרת אצל רכז המקצוע.
הציון הסופי יהיה הציון שייקבע על ידי רכז המקצוע על סמך הבדיקה הנוספת.

מבחני השלמה
תלמיד חייב להבחן מבחן במועד א' עפ"י לוח המבחנים שפורסם.
 תלמיד שאינו יכול להבחן מסיבה מוצדקת דוגמת מחלה ממושכת  חייב ליידע את מחנך הכיתה על כך.
 מבחן השלמה הינו מבחן אליו ניגש תלמיד כדי לשפר ציון בחינה או להשלים מבחן ממנו נעדר.
הרישום למועד השלמה יתבצע באתר האינטרנט .
ביה"ס יודיע על מועד סגירת הרישום למועד ב' (לרוב כ-7 ימים לפני מועד הבחינה).
אחריות הרישום למועד השלמה והופעה למבחן היא של התלמיד בלבד.

הציון הסופי יהיה הציון האחרון.
 נוהל קביעת ציון 
 המורה קובע את המשקל האחוזי של כל ציון לתעודה.
ציון המקצוע בתעודה הוא ממוצע הציונים במשקלם .
"תלמידאות" מרכיב משמעותי בשקלול הציון הוא הערכת המורה את התלמיד.
הערכה זו ניתנת כציון שמשקלו 10% ומביאה לידי ביטוי בצורה סובייקטיבית את הערכת המורה : להשקעה והתמדה, התנהגות התלמיד בשעורים והתייחסותו למקצוע הנלמד.  בציון זה יבואו לידי ביטוי אירועי התנהגות  כגון- אי הכנת שעורי בית , הקשבה , למידה פעילה , איחורים וכדומה (על ציון זה לא ניתן לערער.
תלמיד שלא נבחן מכל סיבה שהיא - ידווח המורה על ציון 11 עד ביצוע מועד השלמה. לא נבחן התלמיד , ישתקלל הציון 11 עם שאר הציונים 
ציון שנתי בתעודה
 הציון השנתי הוא בד"כ הממוצע בין שני הסמסטרים למעט מקרים בהם מספר המבחנים בסמסטר א' וב' אינו זהה.  
 בחינת מתכונת - בכל אחד ממקצועות הלימוד מתקיימת בחינת מתכונת אחת כל תלמיד חייב להבחן בבחינה זו. אין מועד השלמה למתכונת (בדומה לבחינת בגרות).
מטרת הבחינה היא ליצור מבחן דומה לבחינת הבגרות: אורך המבחן, מבנה המבחן ודרך בדיקתו.
תלמיד שלא נבחן בחינת מתכונת ציונו בבחינה יהיה 11.
תלמיד שמבחנו נפסל בשל אי טוהר בחינות ציונו בבחינה יהיה 05.

ציון שנתי לבגרות ( ציון "הגשה")
 ביה"ס מדווח למשרד החינוך  את ציונו השנתי של התלמיד, המביא לידי ביטוי השקעתו והישגיו לאורך כלתקופת לימוד המקצוע .
כל תלמיד הנבחן בחינת בגרות חייב לקבל ציון שנתי.
תלמיד הנעדר 20% ומעלה מזמן לימודי המקצוע רשאי להבחן בבחינת בגרות אך ציון ההגשה יהיה 01.
 הציון נקבע בין המורה המלמד לבין מנהל ביה"ס וסגנית מנהל פדגוגית. ציונו השנתי של התלמיד בתעודה יהווה 70% מהציון.
מבחן המתכונת יהווה 30% מהציון.
ציונים אלו יוכנסו למשו"ב בלשונית "בגרות"   .
הואיל והציון השנתי ידוע לתלמיד, ציון המתכונת ידוע לתלמיד, על אלו ניתן לערער טרם קביעת הציון השנתי. הערעור יימסר למזכירות הפדגוגית עד ארבעה ימים לפני קיום בחינת הבגרות.
לא ניתן לערער על תוספת המורה שניתנה.
בכל מקרה ניתן לערער על ציון שנתי לבגרות עד 24 שעותמפרסום הציונים במשו"ב. 
 עם קבלת תוצאות הבגרות חובת התלמיד לבדוק שציוניו השנתיים המופיעים בדו"ח משרד החינוך זהים לאלו שפורסמו ע"י ביה"ס.

קביעת רמות הלימוד של התלמיד בקבוצות אנגלית ומתמטיקה
ביה"ס הוא הקובע את רמת לימודי התלמיד באנגלית ומתמטיקה.
ההחלטה תתבסס על יכולתו של התלמיד והישגיו הלימודיים כשטובת התלמיד והצלחתו הלימודית והרגשית לנגד עיני מקבלי ההחלטה .
ביה"ס יידע את התלמיד והוריו בימי הורים בתעודה או בעת פניית ההורים על מצבו הלימודי של התלמיד והשיקולים שהביאו לקבלת החלטה, שבה ימשיך התלמיד במקצוע.

תלמידי י'- במחצית  כיתה י' ובסיומה ימיין ביה"ס את התלמידים לרמות השונות עפ"י הצלחתם הלימודית ועפ"י שיקול דעתה של המועצה הפדגוגית.
 לידיעתכם, הקריטריונים לשיבוץ ברמת לימוד באנגלית ומתמטיקה מפורסמים באתר בית הספר בלשונית המקצוע.
נוהל מעבר כיתה 
בית הספר שומר על זכותו להעביר תלמיד לכתה אחרת בהתאם להחלטת מועצה פדגוגית או החלטת הנהלה .


Comments

Popular posts from this blog

Conditional 0 and 1 with exercises and Tracy Chapman